Poeta Sonia Ruiz ta presenta ‘Curason’

23/02/2018

Biblioteca Nacional Aruba tin e placer pa invita pueblo di Aruba pa un presentacion di buki di Sonia Ruiz titula ‘Curason’. Sonia Ruiz ta un poeta biba na Hulanda. Tur aña e ta bin ‘cas’ un rato pa celebra carnaval hunto cu famia y amigonan. Na 2012 Sonia Ruiz a presenta su obra di poesia ‘Nos Rosa’ na biblioteca. Y un aña despues su di dos coleccion titula ‘Barbulet’. Awor e ta cla pa presenta ‘Curason’. E presentacion ta tuma lugar na biblioteca diamars 17 di februari, 7or y mey di anochi.

Nos por lesa kico poeta y autora Olga Orman a skirbi tocante e obra aki riba portada: “Den e tomo aki Sonia ta habri un scref di su curason pa nos pa por comparti no solamente su sentimentonan, pero tambe tur loke e ta encontra den su bida y e lesnan cu el a saca afo. Nos por lesa den ‘Curason’ con Sonia ta maneha su experencianan a base di su sentimentonan, intuicion y conocemento adkeri. Nos ta mira Sonia para duro den su sapato, sigiuendo su rumbo escohi cu paso firme….” (Olga Orman, sept. 2014).

Den ‘Nos Rosa’ Sonia Ruiz a traduci su sentimentonan y recuerdonan di Aruba den su poesia. Temanan ta deseo, ser mama, e buskeda pa balansa, y sentimentonan di loyalidad entre otro. E ta sinti semper un laso estrecho cu su isla natal, cu e ta yama “Aruba, e perla di mi bida”.

Den e di dos coleccion Sonia Ruiz ta sigui riba e temanan di ‘Nos Rosa’. Riba e portada di e obra nobo ainda por wak e rosa pero awor tin un barbulet riba dje. Kizas e sentimentonan di e poeta ta keda simbolisa pa un barbulet?

Cu ‘Curason’ ta completa un trilogia di obra di poema cu ta cerca di su curason y cu e kier comparti cu mucho gusto cu otro. Tur hende ta bon bini dia 17 di februari pa 7or y mey na edificio central di Biblioteca Nacional Aruba den George Madurostraat na Playa.