Denise ta representa Boneiro den festival di buki pa mucha

01/08/2018

Denise ta bini for di Boneiro pa bishita muchanan di Aruba. El a yega di participa mas biaha na e Festival di Buki pa Mucha pasobra e ta gusta skirbi y conta storia. Denise ta autora di e buki ‘Lanta sin tata’ cu ta trata e mundo di e mucha cu ta lanta sin tata y ki consecuencia esey por tin. Denise tin un interes special pa mucha y tambe etiquette. Denise ta gusta siña mucha bon manera (etiquette) y ta conoci pa su bukinan di ‘Kaylee’ y tambe ‘Gino y Gina’. ‘Gino y Gina’ tabata Regalo di siman na 2010. Denise de Jongh-Rekwest a coordina e proyecto y a haci redacccion final di e buki ‘Taty Frans, Mucha Di Bientu i Laman’. Un di su hobbynan ta fotografia.

Nos ta contento cu participacion di Denise un biaha mas. Y nos ta spera cu e muchanan disfruta di presentacionan di Denise durante su bishita na e scolnan.

Biblioteca Nacional Aruba ta organisa e festival aki pa stimula lesamento y pa envolvi mucha activamente den e mundo di buki cu un siman di actividad rond di buki. Un festival di buki cu participacion di mas cu 60 scol preparatorio, basico y special riba nos isla cu lo ricibi bishita di autor, ilustrador y contador di storia.

E actividadnan ta tuma lugar diferente caminda, tanto na biblioteca como na diferente scol.
E apertura di Festival di Buki pa Mucha e aña aki ta tuma lugar diabierna 5or di atardi dia 2 di november na Cas di Cultura. Lo bay tin diferente presentacion di canto y di baile.