Exposicion Primary colors na biblioteca

07/10/2022

Biblioteca Nacional Aruba ta presenta e di tres parti di su exposicion ‘Primary colors’. E biaha aki e color cora ta domina den e coleccion di obra. Esaki ta un exposicion di un grupo di Artesano, Artista y fotografonan y ta tuma lugar den biblioteca su Sala di Exposicion for di dia 12 di oktober te cu dia 3 di november. Esaki ta habri henter dia pa publico pa 3 siman largo y entrada ta gratis. E grupo ta presenta diferente obra den color primario, cora. E coleccion di obra ta diverso den tipo di obra, tin cuadra, potret, arte digital, obra di mozaiek y assemblage. E grupo di artista ta trece hunto un coleccion diferente, cada uno cu nan mes estilo autentico. Apertura ta diaranson awor dia 12 di oktober di 5or pa 7or. Un y tur ta bon bini!

Line-up: Ad Rekkers, Adolfo Valbuena, Ana Luidens-Albornoz, Ann Angela, Carmen Tujeehut, Esther Jones, Gina Jie-Sam-Foek, Gwen Jie-Sam-Foek, Ilse Knijn, Janine Flanegin, Joshua Valbuena, Kat Uribe, Nimia Geerman, Paul Wong, Peter van den Heuvel, Reinier van Sisseren., Robby Solognier y Suzanne van Spall. Love4Art Studio:  Brigitte Boekhoudt, Diana Hopman-Betjes, Dina Leggers, Genevieve Wientjes,  Marianne Beijderwellen, Roelie Groenewegen, Sandra Slabbekoorn.  Na tur 24 participante.