Tayer pa maestro di scol

17/09/2018

E siman aki biblioteca a cuminsa prepara docentenan pa un bishita di scol di un escritor di buki pa mucha. Tayernan ta pa docentenan cu a registra pa haya un bishita di un autor of ilustrador den siman di dia 5 pa dia 9 di november.Tayernan ta wordo duna dor di sra. Angelique Maduro di Dept. Di Enseñansa y drs. Mirto Lacle.

Esaki den cuadro di Festival di buki pa mucha. Tur aña biblioteca ta prepara maestronan pa involvi muchanan di scol mas tanto cu ta posibel den programa di e festival y stimula lesamento. Durante e workshop e maestronan ta ricibi diferente lespakket cu nan por usa den klas. Otro temanan ta informacion di e festival y bukinan cu por lesa den klas.

Festival di Buki pa Mucha 2018 tin como tema ‘Amistad’ y e lema ta ‘Amistad! Ban traha storia hunto…’ Esaki ta biblioteca su gran proyecto anual pa stimula muchanan na Aruba pa lesa mas. E regalo di e festival di buki pa mucha ta un compilacion di 15 storia di diferente escritor local, di Caribe y di Hulanda. Artista Vanessa Paulina a ilustra e buki pa mucha. Apertura di e festival ta diabierna dia 2 di november.