The archeology of Aruba (Catalogo di Pintura Indjan)

06/12/2019

Fundacion 1403 ta extende e campaña di regala un buki na tur scol te cu fin di aña 2019. Hopi ta esnan cu a mustra interes pa participa den e proyecto comunitario (Community Partnership Project) di Fundacion 1403 y su partnernan den contexto di e Metanan di Desaroyo Sostenibel (SDG’s) di Nacionnan Uni, pa regala e bibliotecanan di tur scol un Catalogo di Pintura Indjan.

E catalogo ta disponible na Museo Arqueologico Nacional Aruba den Schelpstraat, na Plaza Bookstore, na De Wit & Van Dorp y na Bruna. Si tin compania cu ta desea di cumpra e catalogo pa nan relacionnan, por tuma contacto cu F1403 via nos pagina di FB of email na fundacion.1403@yahoo.com. F1403 ta gradici un y tur cu a hasi e publicacion aki posibel y esnan cu ta sostene e campaña.