Samantha y Futi perdi den un aventura

07/10/2019

Sra Emerita Emerencia ta preparando pa conta e muchanan un storia cu titulo: ‘Samantha y Futi perdi den un aventura’. El a skirbi esaki specialmente pa e Festival di Buki pa Mucha 2019. Sra Emerita lo bishita diferente scol den siman di 4 pa 8 di november pa conta su storia.

Na aña 1975, sra. Emerita a bay biba na Canada y eynan el a bay studia y traha den e mundo di teatro. Despues e la sigui cu su training den teatro na York University na Toronto y a gana dos beca pa bay sigui studia teatro y baile na New York, el a bolbe Toronto y a haya e papel di caracter principal di ‘Hermia’, den Shakespeare su obra Midsummer Night’s Dream. E produccion aki a gana e premio mas prestigioso di teatro na Toronto, “The Dora Mavor Moore Award” na 1984.

Como autor, Emerita a presenta 10 “One-woman shows” na Toronto. E shownan aki a hiba Emerita di gira rond di otro parti di Canada. Tambe Kenya, Hulanda, Aruba, Boneiro y Corsou. 10 aña pasa Emerita a regresa bek na Aruba y despues di algun tempo, na 2011, e la bay Surinam di gira durante e Festival di Buki, cu e obra ‘Shon Trupial ta Malo’ cu Fundacion Muchila Creativo.

Na November 2013 Emerita a ricibi e  ‘Premio Nacional di Teatro’ na Aruba, pa entre otro, su contribucion como actriz den obra ‘Vagina Monlogues’, cu un elenco Canades, durante un Festival di Teatro na Aruba, bou direccion di directora Rhoma Spencer di Toronto.

Emerita ta den hunta y ta docente di teatro na Fundacion Muchila Creativo. Na Februari e lo bay di gira na Ontario atrobe  como cuentista cu su obra mas recien, ‘The mouse, the ant and the antelopes’.

Un danki di curason na Festival di buki pa Mucha y Biblioteca Nacional Aruba pa e invitacion y ta semper un placer y honor pa ta parti di e tremendo Festival di buki un vez mas”.